خبرگزاری کار ایران

آخرین ممنوعیت‌های تردد خودرو برای تاسوعا و عاشورا در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۶۰

رئیس پلیس راهور استان قزوین تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر قزوین را اعلام کرد که از امروز آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی آسیایی گفت: در راستای اجرای تمهیدات انتظامی و روان‌سازی ترافیکی در مسیرهای منتهی به حضور دسته‌های عزاداری، کارکنان انتظامی و پلیس راهور با تجهیزات و آمادگی کامل، آماده اجرای تدابیر ترافیکی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری هستند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با اشاره به اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از چهارشنبه /4 مرداد ماه/ در مسیرهای منتهی به امامزاده سلطان سید محمد(ع)، افزود: محدودیت‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه و جمعه آغاز و تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محل‌های برگزاری مراسم عزاداری به شرح ذیل اجرا خواهد شد.

شب تاسوعای حسینی: مسیر 1- ازابتدای خیابان شهید انصاری به سمت بقعه امامزاده سلطان سید محمد(ع)

مسیر 2- از ابتدای چهارراه بازار به سمت خیابان مولوی و خیابان شهید انصاری

مسیر 3- ازسه راه اسدآبادی به سمت خیابان شهیدانصاری تا بقعه امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)

تاسوعا و عاشورای حسینی: روز پنج‌شنبه به منظور برگزاری مراسم سوگواری تاسوعای حسینی، از ساعت ۵ تا ۱۴ در تمامی معابر منتهی به خیابان شهدا (سپه) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

همچنین این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه تا پایان مراسم سوگواری در تمامی معابر منتهی به خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا (سپه)، خیابان منتظری و مسیر‌های منتهی به آستان مقدس امام زاده حسین (ع) اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز