خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت وجود یک نقشه راه برای حرکت در مسیر تحول شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۳

با توجه به اینکه شهر قزوین در آستانه تحول است، مدیریت شهری قزوین برای حرکت در مسیر تحول باید دارای یک نقشه راه باشد تا در آینده مانند کلان شهرها گرفتار مشکلات متعدد نشود.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه شهر قزوین در آستانه تحول است، مدیریت شهری قزوین برای حرکت در مسیر تحول باید دارای یک نقشه راه باشد تا در آینده مانند کلان شهر‌ها گرفتار مشکلات متعدد نشود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مرتضی روزبه در جلسه شورای شهر قزوین که با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس و اعضای شورای شهر قزوین و شهردار و مدیران شهری در تالار شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: داشتن برنامه شاید برای کسانی سخت باشد اما باید آینده شهر قزوین به یک نماد تبدیل شود که مردم عادی هم آنرا بپذیرند و به آن افتخار کنند.

وی گفت: تاکنون بنده هرگونه آمادگی همکاری در همه زمینه‌ها برای حمایت از مدیریت شهری قزوین اعلام کردم چراکه معتقدم در حوزه مدیریت شهری قزوین مسائل مهم و اساسی وجود دارد.

این مقام مسوول افزود: باید عمل در اولویت کاری مسوولان شهری و استانی باشد و کمتر به برگزاری جلساتی که نتیجه‌ای نخواهد داشت بپردازند.

روزبه بیان کرد: برگزاری جلسات باید مقدمه اجرای تصمیمات گرفته شده باشد چراکه ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.

استاندار قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی گفت: باید با تعاملات صحیح بین دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری بتوانیم با مدیریت جهادی به شهروندان خدمت کنیم.

این مقام مسوول بیان کرد: مدیریت شهری قزوین برای تحول در شهر قزوین در ابتدا باید زیرساخت‌های مجموعه شهری را ایجاد کند تا بتواند برای انعقاد قراردادهای کلان و پروژه‌های بزرگ ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین باید بدنه مدیریت و کار‌شناسان را ارتقاء دهد، افزود: شاهد تلاش‌های مدیریت شهری برای تحول در شهر قزوین هستیم و آمادگی حمایت از این مجموعه را داریم.

وی با اشاره به ایجاد باغ ویلا‌ها گفت: باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا از مشکلات آینده جلوگیری شود چراکه برای شهر و اطراف آن برنامه نداریم و شاهد ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق خوش آب و هوا یا خروج سرمایه مردم در خرید ویلا در خارج از استان هستیم که باید از ظرفیت مردمی استفاده کنیم و با برنامه پیش برویم.

وی افزود: مگر هفت سنگان و پردیس و تجاری شدن خیابان کوروش بدون دخالت دولت و توسط مردم اجرا نشد اما خود ما برای حوزه شهری و خارج آن برنامه نداریم و شاهد این مسائل هستیم.

روزبه به اهمیت طرح محله محوری تاکید و بیان کرد: باید محله محوری در اولویت کاری مدیریت شهری باشد چراکه در همه جای دنیا مسوولان به این نتیجه رسیدند که باید به سمت محله محوری روی آورند.

این مقام مسوول بیان کرد: اتمام پروژه‌های ناتمام باید در اولویت کاری باشد و پروژه‌ای بلاتکلیف نباشد.

در ادامه عباس ظاهری، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید تعاملات دستگاه‌های اجرایی و مساعدت استاندار قزوین نسبت به گذشته به مدیریت شهری بیشتر باشد.

وی بیان کرد: شناخت کامل استاندار قزوین از شهر قزوین یکی از ویژگی‌های مهم توسعه شهر است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

ظاهری با تشکر از حمایت استاندار گذشته قزوین از مدیریت شهری افزود: با توجه به فعالیت شورای چهارم و کسب تجربیات بیشتر انتظارات این مجموعه از مساعدت استاندار جدید بیشتر است.

این مقام مسوول ادامه داد: با همفکری شورای شهر و مدیریت استان باید یک نگاهی ایجاد شود که منطقه جنوب شهر قزوین توسعه پیدا کند و با تشکیل یک کارگروه این مهم در اولویت کاری مسوولان استانی و شهری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز