خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت؛

افتتاح خانه هلال شهدای شهر زیاران در شهرستان آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۰۹

همزمان با هفته هلال احمر در مراسمی با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت، شهردار زیاران، بخشدار و شورای شهر این شهر، خانه هلال شهدای شهر زیاران، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خوئینی در این مراسم اظهار داشت: هدف از تأسیس خانه‌های هلال تحقق شعار داوطلب محوری و بهره‌مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه همه افراد متقاضی فعالیت در جمعیت هلال‌احمر به منظور ارتقای فرهنگ داوطلبی، توجه به صلح و دوستی، کرامت انسان‌ها در جامعه و تقویت روحیه مدافعه‌گری در زمان آرامش و در مواقع بحران، حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: آموزش همگانی و آماده سازی مردم روستا‌ها و محلات شهری برای زمان حوادث و بحران از وظایف مهم جمعیت هلال احمر است و مردم اگر آمادگی لازم را داشته باشند به حادثه دیدگان بهتر کمک‌ کنند و در نتیجه در حوادث و سوانح تلفات کمتری خواهیم داشت.

خوئینی با اشاره به فعالیت‌های خانه هلال یادآورشد: جذب و سازماندهی در حوزه های مختلف جوانان، امداد و داوطلبان، ارائه آموزش های امدادی، فرهنگی، آموزشی، شناسایی، دعوت و جذب خیرین و کمک به نیازمندان با بهره گیری از توان توانمندان از برنامه های خانه های هلال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: توانمندسازی جامعه، گسترش و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگرامدادی و آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه از هدف‌های اصلی خانه های هلال است.

وی افزود: امیدواریم ‌با استفاده از این ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات و ارایه خدمات ‌بشردوستانه و عام‌المنفعه از سوی داوطلبان هلال‌احمر در خانه‌های هلال برای ‌خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به نیازمندان و آحاد مختلف جامعه، گام های بلندی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز