خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

توزیع ۲۴۵ تن گوشت تنظیم بازار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۸۹

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۲۴۵ تن گوشت قرمز (گوساله) و مرغ با نرخ مصوب تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی این دستگاه در بازار استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بهزاد غیاثوند با اعلام این خبر گفت: از این میزان ۱۹۵ تن گوشت مرغ منجمد بوده که با نرخ هرکیلوگرم ۴۵ هزار تومان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین اظهار کرد: در مدت یاد شده همچنین ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های زنجیره ای قزوین به دست مصرف کنندگان رسیده است.

غیاثوند به نرخ گوشت قرمز منجمد توزیع شده اشاره کرد و گفت: هر کیلوگرم ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان توزیع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین همچنین از توزیع ۲۴ تن گوشت گرم گوساله در این مدت خبر داد و گفت: نرخ هرکیلوگرم گوشت توزیع شده گرم ۲۶۹ هزار تومان بود.

وی اظهار کرد: گوشت گرم توزیع شده از دامداری های استان قزوین تامین و کشتار شده و پخش آن در تعدیل بازار گوشت قرمز اثر گذار بوده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین از ادامه توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد با نرخ های یاد شده خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز