خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته صورت گرفت؛

ارائه ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به مشمولان بیمه بیکاری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۳۸

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ۱۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در یک سال گذشته به مشمولان بیمه بیکاری در استان با هدف بازگشت دوباره آنان به بازار کار ارایه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: این آموزش‌ها به ۴۹ نفر که برای آنها بیمه بیکاری مقرر شده، ارایه شد که از این تعداد پنج زن و ۴۴ نفر نیز مرد بودند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی  و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به افراد فاقد مهارت یا جویای کار شانس آنان را برای ورود به بازار کار بدون شک تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده همچنین ۴۱۵ نفر از زنان خانه دار در استان قزوین از سوی مربیان این اداره کل آموزش های مهارتی خود را در رشته ها و بخش های مختلف دریافت کردند.

این مسئول اضافه کرد: ۸۳ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به این بخش از جامعه هدف خود را ارایه کرده‌ایم که انجام این مسئله می‌تواند در ایجاد مشاغل و کسب و کارهای خانگی و همچنین درآمدزایی بانوان و کمک به معیشت خانوارها نیز موثر واقع شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین یادآور شد: اداره کل فنی و حرفه‌ای قزوین طی سال‌های اخیر در حوزه آموزش‌های مهارتی به اقشار آسیب پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته و زندانیان نیز ورود قابل توجهی داشته و با آموزش های مهارتی خود این افراد را به سمت بازار کار سوق داده و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز