خبرگزاری کار ایران

وضعیت رنگ بندی کرونا در استان قزوین بهبود یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۰۲

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با اشاره به بهبود وضعیت استان در رنگ بندی کرونایی،گفت: در اواخر فروردین ماه تمامی شهرستان های قزوین در وضعیت زرد(پرخطر) قرار داشتند، اما اکنون تنها یک شهرستان استان در این جایگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسن ارداقیان روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور تاکستان در وضعیت زرد رنگ قرار دارد.

این مسئول همچنین گفت: در رنگ بندی کرونایی قبلی مربوط به نهم اردیبهشت ماه شهرستان‌های قزوین، بویین زهرا، آبیک و آوج در وضعیت زرد رنگ قرار داشت و پیشتر از آن نیز به جز البرز تمامی شهرستان های استان قزوین زرد رنگ بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین یادآور شد: وضعیت زرد به معنای نسبتا پرخطر کرونایی است و مناطقی که با این رنگ مشخص می شوند بدان معناست که در آن شهرستان بستری روزانه کرونایی در بیمارستان ها بین چهار تا ۶ نفر از میان ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

ارداقیان گفت: افراد مبتلا به کرونا باید شرایط قرنطینه را رعایت کنند تا از ابتلای دیگر افراد جامعه به این ویروس جلوگیری کنند.

این مسئول در ادامه از بیماران دارای بیماری های زمینه ای و همچنین افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین تزریق آنها گذشته خواست تا نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۹۹۴ نفر در استان قزوین جان خود را از دست داده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز