خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شهروندان شهر الوند عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۲۸

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از قطعی آب در شهر الوند به علت شکستگی یکی از خطوط اصلی شبکه آب این شهر توسط پیمانکار شرکت گاز عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این اطلاعیه که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفت، آمده است: در خصوص حادثه شکستگی یکی از خطوط اصلی شبکه آب شهر الوند در روز پنجشنبه مورخه چهاردهم اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ توسط پیمانکار شرکت گاز به اطلاع مشترکین فهیم شهر الوند می‌رساند: به علت حجم بالای عملیات، اصلاح شبکه آبرسانی تا ساعت ۲۲:۳۰ به طول انجامید و منجر به قطع آب شهروندان شد که همکاران امور آبفای شهرستان البرز از همان لحظه اطلاع در محل حادثه حضور و نسبت به تخلیه آب اقدام و سپس عملیات اجرائی اصلاح شبکه انجام گردید.

با توجه به اینکه پایداری شبکه آبرسانی ساعاتی زمان بر خواهد بود در برخی از نقاط شهر شبکه دیرتر پایدار شد که از این حیث نیز ضمن عذرخواهی از مردم مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت همراهی با شرکت آبفا اعلام می داریم.

در ضمن سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۲ آبفای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان در خصوص هرگونه انتقاد و پیشنهاد و همچنین گزارش حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز