خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کارگران در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۸۰

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در باب کارگر باید عنوان کرد که پیامبر (ص) با افتخار دست کارگر را می‌بوسد و سفارش می‌کند که تا عرق کارگر خشک نشده مزد او را بپردازید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای کارگری گفت: هفته کارگر و هفته معلم در نزدیکی هم قرار دارند، همه ما در معلمی نقش داریم، یک پدر مانند معلم برای فرزندان و خانواده است، یک مادر کار معلمی را می‌کند، همه شما در معلمی نقش دارید و تا متعلم نباشید نمی‌توانید معلم باشید، باید یاد بگیریم و یاد بدهیم، در احادیث آمده که شایسته است هر مؤمن همیشه در حال یاد گرفتن و یاد دادن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خدای متعال وقتی خواست بگوید با ارزش‌ترین شما چه کسانی هستند طبقه‌بندی نکرد، زن و مرد را کنار هم قرار داد و فرمود آن کسی که به ارزش‌های الهی بیشتر احترام قائل است، در بندگی پای کار است، در تقوا نفر اول است، در حرمت‌گذاری به دیگران اهمیت قائل است، او ارزش‌ بالاتری دارد، فرقی نمی‌کند این آدم زن یا مرد باشد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: وقتی انقلاب شروع شد، نتیجه قلم‌های بابرکت شهید مطهری‌ها تبدیل به جهاد و کوشش خیابانی، تظاهرات و دفاع از دین شد، بعد از آنکه انقلاب تثبیت شد همه آن زحمات تبدیل به مجاهدت مجاهدانی شد که در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز