خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین در استفاده از بانوان برای سمت‌های مدیریتی استانی منحصر به فرد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۱۷

استاندار قزوین با بیان اینکه قرار است زمینه بروز و ظهور و استفاده از استعدادهای زنان و دختران به نحو مناسب فراهم شود، افزود: استان قزوین استان منحصر به فردی از بابت استقرار بانوان در سمت‌های مدیریتی است و این فضا در استان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مربوط به زنان و مسائل مرتبط با این مقوله از جمله موضوعاتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی در کانون توجه بوده ولی در ایام اخیر و اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته افتاد یک شرایط ویژه‌تر و خاص‌تری به وجود آورد. 

استاندار قزوین افزود: تصور دشمنان بر این بود که می‌توانند با توجه ویژه‌تر به مقوله زن و با باور غلط خود، این موضوع را به عنوان گسست اجتماعی مورد توجه قرار دهند و بر ساختار مدعی بر حقوق زنان آسیب وارد کنند، ولی یکبار دیگر در برنامه‌های خود شکست خوردند.

وی عنوان کرد: اتفاقاتی که در اغتشاشات اخیر افتاد، مدون، منظم و از پیش طراحی شده با محوریت زن بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب کارِ ویژه‌ای صورت گرفته بود ولی نتایج اقدامات نشان داد برداشتی که از مقوله زن در نظام جمهوری اسلامی می شود متفاوت با برداشت دشمنان است و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق زنان در دنیا در موضع مدعی قرار دارد و باور بر این است که دنیا باید توجه بیشتری به مقوله حقوق زنان داشته باشد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: حجم هزینه کرد و اقداماتی که در اغتشاشات اخیر رقم خورد با خروجی که برای دشمنان به همراه داشت حاکی از شکستی بود که از ملت ایران و به ویژه بانوان انقلاب اسلامی خوردند و یکبار دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: کسانی که به دنبال گسست در جامعه ایران بودند امروز با گسست، تقابل و دشمنی همراه شدند و این موضوع جز با توفیق الهی و بصیرت مردم و بانوان به دست نیامده است. 

وی بیان کرد: تمام فعالیت‌های بانوان در دستگاه‌های مدیریتی محدود نمی‌شود و بانوان در فضای بیرون دولت هم نقش آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند.

اعلایی گفت: ایجاد ساختارهای رسمی برای فعالیت‌های اجتماعی یکی از فرصت‌هایی است که بانوان فعال می‌توانند دنبال کنند و حتی با تشکیل سمن‌ها در جهت ارتقاء و تعالی جامعه قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز