خبرگزاری کار ایران

پس از اتمام تعمیرات؛

نیروگاه شهید رجایی با حداکثر توان در شبکه قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۳۵۶

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: تاکنون 90 درصد تعمیرات نیروگاه انجام شده و سعی ما بر این است تعمیرات تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد و بعد از آن نیروگاه با حداکثر توان در شبکه قرار می‌گیرد.

ابوالفضل موتابها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: برای عبور از پیک تابستان سال جاری ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در دستور کار نیروگاه‌ها قرار گرفته و تعمیرات نیروگاه شهید رجایی هم همگام با سایر نیروگاه‌ها از مهر ماه آغاز شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: سال گذشته با آمادگی بیش از 98 درصد با موفقیت از پیک تابستان عبور کردیم، تمام برنامه‌های تعمیرات توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود و تجاربی که در این سال‌ها کسب شده نوید بخش این است که برنامه‌ها به طور کامل و با بالاترین کیفیت انجام شود تا با آمادگی 100 درصد، پیک تابستان 1402 را پشت سر بگذاریم.

این مسئول با تاکید به اهمیت مدیریت مصرف گفت: از ۱۴۰ اقدامی که وزارت نیرو ابلاغ کرده 44 مورد به مدیریت مصرف مرتبط است، در سال گذشته با مدیریت بخش خانگی رشد مصرف صفر درصد بود. 

وی ادامه داد: توصیه من این است، مدیریت مصرف سرلوحه کار همه ملت ایران باشد تا صرفه جویی 9530 مگاواتی که سال گذشته داشتیم افزایش پیدا کند تا درکنار آمادگی 100 درصدی از پیک تابستان عبور کنیم.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز