خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

پرونده‌های کثیرالشاکی در قزوین 93 درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۲۲

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کاهش 93 درصدی پرونده‌های کثیرالشاکی در مراجع کیفری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی گفت: پرونده‌های کثیرالشاکی غالباً به دلیل کثرت اصحاب پرونده زمان‌بر بوده و روند رسیدگی به سایر پرونده‌ها را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: یکی از برنامه‌های دادستانی قزوین در سال گذشته تعیین تکلیف این پرونده‌ها بود که با تشکیل "کارگروه پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی" در دادسرای مرکز استان، یکی از معاونین مسئولیت بررسی و پیگیری این پرونده‌ها را به صورت استانی عهده دار شد.

وی بیان کرد: در این کارگروه پرونده‌های کثیرالشاکی از جنبه‌های مختلف و به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دلیل انباشت آن‌ها آسیب شناسی و اقدامات لازم برای پیشگیری از موارد مشابه نیز اجرایی شد.

این مقام قضایی استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته از 99 فقره پرونده کثیرالشاکی در مراجع کیفری استان، 92 پرونده با حدود 4 هزار و 600 نفر شاکی و متشاکی مختومه و به شعب اجرای احکام کیفری ارسال شد و سایر پرونده‌ها نیز در مراحل مختلف رسیدگی قرار دارند و قطعاً تعیین تکلیف آن‌ها نیز در سال جدید پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز