خبرگزاری کار ایران

در یک سفر آموزشی صورت گرفت؛

آشنایی تعدادی از دهیاران قزوینی از ظرفیت تعاونی‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۷۰

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: سفر آموزشی تعدادی از دهیاران قزوینی به استان اصفهان با موضوع آشنایی با ظرفیت‌های تعاونی در مناطق روستایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، لیلا غریب با اعلام‌ این خبر اظهار کرد: تعداد ۴۰ نفر از دهیاران، بخشداران، اعضای شورای اسلامی بخش و کارشناسان فعال در حوزه روستایی استان از تعاونی‌های شاخص استان اصفهان بازدید کردند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: در این سفر که با هدف آشنایی، ایده یابی و کشف الگوهای موفق تعاونی‌های دهیاران انجام پذیرفت، از فعالیت شرکت تعاونی چند منظوره دهیاری‌های منطقه کَروَن از توابع شهرستان تیران استان اصفهان مورد بازدید و بررسی میدانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ادامه این سفر از روستای کرد علیا و اقدامات دهیاری در خصوص سرمایه‌گذاری بر روی طرح گردشگری شهر زیرزمینی بازدید بعمل آمد، گفت: بازدید از پروژه‌های دهیاری روستای جلال آباد از توابع شهرستان نجف آباد استان اصفهان از دیگر برنامه‌های مورد بازدید دهیاران بود.

این مسئول ادامه داد: سفرهای آموزشی در راستای اجرای شیوه‌نامه آموزشی دهیاران ابلاغی وزارت کشور و با هدف استفاده از تجربیات علمی و عملی روستاها و دهیاران موفق در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و عمرانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز