خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان:

بیش از ۱۰۸ هزار بیمه شده قزوینی از پزشک خانواده بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۱۸۵

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: ۱۰۸ هزار و ۷۴ شهروند قزوینی تحت پوشش بیمه سلامت هم اکنون در سطح استان از خدمات پزشک خانواده بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان قجربیگی با اعلام این خبر گفت: پزشک خانواده یکی از طرح های موفق در حوزه درمان کشور و استان است که در صورت نهادینه شدن می تواند ضمن کاهش هزینه های درمانی، تشخیص و درمان به موقع بیماری، از سردرگمی بیماران جلوگیری کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: هم اکنون ۵۵۷ هزار و ۲۷۶ شهروند قزوینی در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و تاکنون نیز برای ۱۰۸ هزار و ۷۴ بیمه شده به پزشک خانواده معرفی شده اند.

به گفته قجربیگی، هم اکنون ۴۴ پزشک با در نظر گرفتن وضعیت جغرافیایی برای اجرای طرح پزشک خانواده توسط بیمه سلامت در استان قزوین تعیین شده است.

وی ادامه داد: طرح پزشک خانواده در راستای کاهش هزینه های درمانی طی چند سال گذشته آغاز شده و هم اکنون نیز در تمامی روستاها و شهرهای استان در حال اجرا می باشد.

قجربیگی یادآور شد: بیمه شدگان سلامت در طرح پزشک خانواده علاوه بر بهره مندی از خدمات دولتی، از خدمات پارا کلینیکی و دارو با تعرفه دولتی هم بهره مند خواهند شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین تصریح کرد: در طرح پزشک خانواده افرادی که دارای بیمه سلامت همگانی هستند برای دریافت خدمات باید به پزشک خود مراجعه کنند و زمانی که به پزشک متخصص و یا سطح بالاتر نیاز بود از طریق نظام ارجاع، به پزشک مرتبط معرفی می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز