خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان:

45 درصد قزوینی‌ها تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۷۹

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: 45 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و در برنامه‌های توسعه بیمه سلامت پوشش ساکنین مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان قجربیگی درباره اقدامات صورت گرفته در بیمه سلامت استان گفت: در سال جاری 15 هزار نفر در محلات کم برخوردار استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و تا پایان سال تمام افراد این مناطق تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: در مجموع 30 هزار نفر از جمعیت اسان در یک سال گذشته به جمع بیمه شدگان سلامت پیوستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 29 بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و بیماران شناسایی شده از خدمات درمانی رایگان استفاده می‌کنند و تویعه این روند از اهداف بیمه سلامت به شمار می‌آید.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سه دهک اول از بیمه رایگان و دهک‌های چهار تا هشت هم از تخفیف برخوردار بوده و در مجموع تعداد افراد پوشش 557 هزار و 276 نفر است.

وی بیان کرد: صندوق سلامت همگانی، کارمندی، ایرانیان،  روستاییان و صندوق سایر اقشار پنج صندوقی هستند که تحت نظر بیمه سلامت در سطح استان فعال هستند و افراد بویژه در مناطق کم‌برخوردار می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز