خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی:

دانشجویان 22 کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین تحصیل می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۰۶

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: طبق اساسنامه ما باید ۶۰ درصد از دانشجویان دانشگاه را دانشجویان غیرایرانی تشکیل دهند، هم‌اکنون ۲۲ ملیت در این دانشگاه وجود دارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور گفت: ما به عنوان عضو حقوقی هیأت امنای دانشگاه امام خمینی(ره)، خود را ملزم به ارتقای این دانشگاه می‌دانیم و مصمم به برگزاری جایزه جهانی امام خمینی(ره) هستیم و سال آینده آن را اجرایی خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تأکید بر لزوم اجرایی شدن قانون تعداد دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عنوان کرد: ما در ایران شاهد دانشگاهی هستیم که روز به روز در حال افزایش ورودی  دانشجوی غیرایرانی است و باید در این خصوص راهش را یافت و طبق آن عمل کرد، گفت‌وگوهای فرهنگی نیز یکی از دیگر مواردی است که می‌توان مورد همکاری قرار داد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هم در این دیدار گفت: محیط این دانشگاه به گونه‌ای است که دانشجویان خود به خود جذب فرهنگ اسلامی می‌شوند و تمایل به دین اسلام پیدا می‌کنند.

سید علی قاسم‌زاده افزود: از مرکز زبان فارسی این دانشگاه به عنوان قدیمی‌ترین مرکز آموزش زبان فارسی یاد کرد و گفت: توانمندی بسیار بالایی در این مرکز در خصوص آموزش زبان فارسی وجود دارد؛ همچنین این دانشگاه دارای اولین مرکز آینده پژوهی است که در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر جامعیت این دانشگاه باعث شده دانشجویان بتوانند بر اساس علاقه خود به ادامه تحصیل بپردازند و رشته‌ها بر اساس بازار کار تعریف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز