خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی:

اعلام جزئیات بازنگری قراردادهای بندری

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۲۳

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از محاسبه نرم‌های عملیاتی در بخش کانتینری و غیرکانتینری، استانداردسازی نرم‌ها در گروه‌های کالایی مختلف و در بنادر مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، روانبخش بهزادیان در در خصوص بازنگری قراردادهای بندری اظهار داشت: بازنگری قراردادهای بندری از سال گذشته آغاز و در این راستا قراردادهای بنادر انزلی، نوشهر، امیرآباد، فریدون کنار در شمال و بنادر خرمشهر، آبادان، امام خمینی(ره) در جنوب بازنگری شده‌اند.

وی ادامه داد: قراردادهای کانتینری بندر شهیدرجایی، بوشهر، آستارا و گناوه در دست اقدام است و اگر شرایط بازنگری فراهم شود، سایر قراردادها نیز بازنگری می‌شوند.

به گفته مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، سال آینده قراردادهای کانتینری و جنرال کارگوی بنادر بوشهر، گناوه، آستارا در صورت کاهش بیشتر کالا و قراردادهای جنرال کارگوی بندر شهیدرجایی در صورت لزوم بازنگری می‌شوند.

بهزادیان با بیان اینکه محاسبه نرم های عملیاتی در بخش کانتینری و غیرکانتینری در نرم افزارهای عملیاتی جیکامز و ccs در دست اقدام است، گفت: این موضوع در سه ماهه ابتدایی سال آینده عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: پس از این مرحله، استانداردسازی نرم‌ها در گروه‌های کالایی مختلف و در بنادر مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت که این نرم‌های مصوب پس از تصویب در مراجع ذی ربط و در چارچوب الزامات مربوط به قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری در بنادر، اجرایی و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز