خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

آبرسانی به زیاران در آینده نزدیک به سرانجام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۱۴

فرماندار شهرستان آبیک گفت: انتقال آب به آبیک از سد طالقان یکی از اقدامات مهی بود که در سال جاری در شهرستان آبیک رقم خورد و خط انتقال آب به شهر زیاران نیز به پایان رسیده است و در آینده نزدیک مردم این شهر از آب سد طالقان بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حامد فتوحی گفت: در حوزه بهداشت و درمان هم از اعتبارات سفر رئیس جمهور، بازسازی و یا تأسیس مراکز بهداشت و خانه‌های سلامت آغاز و هفت مرکز بهداشت جدید در نقاط مختلف شهرستان ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در بیمارستان شهدا هم باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته و تاکیدات استاندار به تازگی هفت متخصص به مجموعه بیمارستان شهدا اضافه شده، علاوه بر این اتاق‌های عمل این بیمارستان که از ابتدای تأسیس به دلیل نبود متخصص بیهوشی  قابل استفاده نبود، بهره‌برداری شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه حوزه بهداشت و درمان، تا پایان سال و با اعلام آمادگی خیرین شروع عملیات الحاقیه بیمارستان اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک عنوان کرد: در حوزه محیط زیست، با بررسی‌های صورت گرفته چند دلیل برای آلایندگی در شهر آبیک مطرح است که دشت الله آباد یکی از مهمترین موضوعات و چالش‌های زیست محیطی است و برای برطرف شدن این چالش در سفر رئیس جمهور  مطرح شد که ۵۰۰ هکتار از اراضی مذکور جنگل‌کاری صورت گیرد و همچنین در نظر داریم آب‌های خاکستری که امکان هدایت دارد به جهت کنترل آلایندگی  و ایجاد فضای گردشگری به دشت هدایت شود.

وی ادامه داد: همچنین تصفیه خانه آبیک هم ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز