خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان:

خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی قزوین نیازمند ارتقا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۸۱

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حوزه دندان خدمات پایین است و صرفا چهار خدمت در این حوزه انجام می‌شود و در سطح بندی سازمان نیست و مشکل استانی نیست و در این حوزه نیاز به بازنگری داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن شمس الدینی مقدم در نشست مطبوعاتی کمیته همیاری چهل و چهارمین فجر انقلاب که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، گفت: سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور ماهانه 30 هزار میلیارد تومان برای مطالبات درمان پرداخت دارد و بزرگترین تسویه بانکی تاریخ کشور را داشت که با بانک رفاه انجام شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین افزود: طرح دارویار تا 80 درصد اجرایی شد، در حوزه درمان ناباروری بیش از 20 هزار پرونده تشکیل شده و برای بیماری‌های خاص و صعب العلاج صندوق شکل گرفت و در استان هم پنج کلینیک دیابت و فشار خون راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: در استان 20 درصد افزایش خدمات داشتیم و 43 میلیارد تومان در حوزه ساخت و ساز هزینه شد که در بیمارستان تاکستان و رازی و 8 درمانگاه استان صرف شد.

این مسئول بیان کرد:  درمان در کشور ما مشکل دارد و در جذب پزشک مشکل داشتیم و از یک ماه قبل با تصویب صورت گرفته، با جذب پزشک و داشتن نیرو می‌توان مشکلات را کاهش داد اما به اندازه کافی پزشک متخصص در استان نداریم.

شمس الدینی مقدم بیان کرد: در بیمارستان رازی مرکز ام آری ای داریم و در سونوگرافی به دلیل کمبود پزشک رادیولوژی با کمبود مواجه هستیم و در حوزه آی سی یو و سی سی یو 13 تخت داریم و ضریب اشغال ما در مواقع کمی به 100 درصد می‌رسد.

وی ادامه داد: برای پذیرش بیمه، آماده عقد قرارداد با بیمارستان مهرگان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز