خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۳۳ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۳۳ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون برای فعال سازی و واگذاری دوباره به سرمایه گذاران جدید و دارای اهلیت، آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: در همین رابطه و با دستور استاندار، کارگروه پایش قراردادهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در سال گذشته تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: به دنبال تشکیل این کارگروه ۶۰۰ فقره اخطار مکتوب و اظهار نامه قضایی جهت فعال سازی قراردادهای راکد ساخت واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین به سرمایه گذارانی که زمین به آنها واگذار شده بود، داده شد.

صفاری گفت: در مدت یاد شده چهار شورای حل اختلاف و و داوری در شهرک های صنعتی استان قزوین برگزار شده که نتیجه آنها رسیدگی به ۷۸ پرونده مربوط به قراردادهای راکد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه برای آماده سازی و ساخت اراضی شهرک های صنعتی از منابع عمومی و دولتی استفاده می شود تا زیرساخت لازم برای جذب سرمایه گذاران و رونق تولید فراهم شود،اظهار کرد: در همین راستا سرمایه گذارانی که در شهرک ها زمین دریافت می کنند باید براساس تعهدات خود در قرارداد در بازه زمانی مشخص شده اقدام به ساخت واحد تولیدی کنند در غیر این صورت پس از اخطار و تذکر مطابق با قانون زمین واگذار شده از آنان خلع ید شده و بازپس گرفته می شود.

صفاری با بیان اینکه حامی تولیدکنندگان واقعی هستیم، خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم اراضی شهرک های صنعتی که باید محل رونق تولید و اشتغالزایی باشد به محلی برای بورس بازی زمین و فعالیت دلالان تبدیل شود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز