خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

107 هزار قزوینی در طرح‌های مسکن ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۹۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: درحال حاضر 107 هزار و 487 نفر در طرح‌های مسکن ثبت نام کرده‌اند که تعدا واجدین شرایط 25 هزار و 384 نفر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید علی هاشمی گفت: تاکنون 24 شهر در استان دارای طرح جامع و تفصیلی هستند و برخی طرح‌ها هم در مرحله بازنگری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: در راستای کمک به درآمد و معیشت افراد، مطالعات طرح زیست معیشتی در آبگرم اجرا می‌شود که برمبنای آن، خانه‌ها به گونه‌ای هستند بود که امکاان ایجاد کارگاه یا واحد صنفی در آن فراهم است.

این مسئول ادامه داد: از تعداد افراد واجد شرایطی که در طرح‌های مسکن ثبت نام کرده‌اند، 2 هزار و 317 نفر آماده افتتاح حساب هستند و یک‌هزار و 152 نفر هم مراحل تکمیل پرونده را طی می‌کنند.

وی  بیان کرد: سهمیه استان در ساخت مسکن برای سال بعدی، 64 هزار واحد است و 25 هزار متقاضی داریم و در طرح نهضت ملی مسکن درصورتی که مشارکت کنندگان آورده خود را به موقع تامین کنند می‌توانیم طرح‌های مسکن را در طول دو سال تکمیل کنیم.

هاشمی ادامه داد: در بیشتر شهرها زمین مورد نیاز تامین شده و در شهرهایی هم که زمین مورد نیاز تامین نشود، متقاضیان به شهرهای مجاور منتقل می‌شوند.

وی اظهار کرد: در روستاها با اختصاص زمین‌های 500 متری، امکان ساخت خانه‌های ویلایی وجود دارد و ساخت خانه در این مناطق با کمک بنیاد مسکن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز