خبرگزاری کار ایران

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان:

استقرار چرخه بهره‌وری در قزوین 41 درصد پیشرفت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۸۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: چرخه مدیریت بهره‌وری دارای 10 مرحله است و استقرار چرخه بهره‌وری در سطح کشور 59 درصد پیشرفت داشته که این میزان در استان 41 درصد است و لازم است مدیران در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید وکیلی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی تعریف شده برای اتسان باید بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین ادامه داد: 2.8 درصد رشد اقتصادی استان باید از محل ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی باشد که با توجه به روند کاهشی سهم بهره‌وری باید برای ارتقای آن برنامه ریزی شود.

این مسئول ادامه داد: 71 دستگاه اجرایی استان مشمول برنامه جامع بهره‌وری هستند که برای 31 دستگاه ابلاغ صورت گرفته است و برای 13 دستگاه هم به صورت سراسرس از تهران ارسال می‌شود و تاکنون سه دستگاه برنامه جامع بهره‌وری را تهیه کرده است.

وی بیان کرد: این طرح دارای شاخص‌های عمومی و بومی است که متناسب با هر استان و منطقه خواهد بود و یکی از معیارهای سنجش نهادها در سال بعد، برنامه بهره‌وری آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز