خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری قزوین در نمایشگاه گردشگری تهران به خوبی معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۸۳

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مهمترین رکن توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری در این حوزه است و نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی مناسب برای مذاکره و جذب سرمایه‌گذاران است.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی در دومین نشست هماهنگی دستگاه‌ها برای حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌ها برای حضور موثر استان در نمایشگاه گردشگری تهران گفت: این نمایشگاه امسال با تمرکز بر موضوع سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های این حوزه برگزار می‌شود و با توجه به حضور فعالان گردشگری کشور و صاحبان سرمایه در این رویداد مهم بین‌المللی می‌توانیم با حضور متفاوت و موثر اتفاقات بسیار مهمی را برای حوزه سرمایه‌گذاری استان رقم بزنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: مهمترین رکن توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری به‌ویژه استفاده از ظرفیت سرمایه بخش خصوصی است و باید بتوانیم در این فضا که فرصت مناسبی برای مذاکره با صاحبان سرمایه است بسته‌های سرمایه‌گذاری استان را به نحوی شایسته ارائه و معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: مزیت ویژه قزوین نسبت به سایر استان‌ها تعدد آثار تاریخی در کنار جاذبه‌‎های طبیعی بکر و منحصر به ‎‌فرد و تنوع اقلیم است که باید به بهترین شکل ممکن در غرفه استان به‌نمایش گذاشته شود.

این مسئول از همه دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌‌ها خواست تا با تلاش و انگیزه مضاعف در نمایشگاه حضور مستمر داشته باشند تا بتوان از ظرفیت این رویداد برای رشد و رونق حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بهره برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم در این نشست ویژگی مهم شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را تمرکز بر موضوع سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: نمایشگاه امسال با همراهی وزارت کشور برگزار می‌شود و موضوع اصلی آن ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها است که در مکاتبه معاون وزیر کشور با استانداران سراسر کشور تمامی شهرداری‌ها نیز موظف به حضور و ارائه ظرفیت‌های این حوزه هستند.

علیرضا خزائلی افزود: استان قزوین امسال با تهیه ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری آبی، گردشگری کشاورزی برای معرفی و ارائه در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت که امیدواریم همچون سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و فرصت‌های مناسبی را برای توسعه گردشگری استان و سرمایه‌گذاری در این حوزه رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز