خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی استان:

آموزش سواد دیجیتال در مدارس قزوین اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۴۰

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراسم افتتاحیه سواد دیجیتال ( رقمی)، علوم رایانه و مهارت برنامه نویسی در روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه بطور همزمان در مدارس الگوی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید یدالله حسینی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح سواد دیجیتال (رقمی)، علوم رایانه و مهارت برنامه نویسی در استان قزوین ۵۷۴ نفر آموزگار و ۱۵۵هزار و ۴۸ نفر دانش‌آموز توانمند می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: اطلاع رسانی، آموزش سواد فضای مجازی و ترویج محتوا و خدمات موجود در محیط مجازی صیانت شده و نحوه استفاده از امکانات تعبیه شده در این محیط، (ماده ۴ از اقدامات کلان و تقسیم کار ملی)، به ضرورت اجرای طرح آموزش سواد دیجیتالی در محور آموزگاران و دانش‌آموزان اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: در گام اول اجرای این برنامه، تعداد ۲۸ نفر از آموزگاران علاقمند و دارای صلاحیت در دوره توانمندسازی مربی راهبری طرح شهید همت شرکت داشتند، در گام دوم، مربی راهبران اقدام به آموزش آموزگاران مدارس مجری و در گام سوم، آموزگاران مدارس مجری نسبت به آموزش دانش‌آموزان کلاس خود اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز