خبرگزاری کار ایران

مسئول آموزش فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

بیش از سه هزار قزوینی در آزمون جامع استانداردهای مهارتی شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۷۸

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی در شهر قزوین و شهرستان‌های تابعه با حضور در مجموع ۳ هزار و ۷۹۷ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، دلارام عابدی با اشاره به برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارتی عنوان کرد: آزمون جامع استانداردهای مهارتی به مدت سه روز برگزار شد و بعد آز ان هم آزمون جامع  نظری و عملی به طور همزمان در بخش ادواری برگزار شد.

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: رشته‌های آزمون جامع شامل، گرافیک رایانه جدید، طراحی بسته بندی جدید، صفحه آرایی، عکاسی دیجیتال، تصویر سازی و جلوه‌های ویژه رایانه بود.

وی بیان کرد: رشته‌های آزمون ادواری نیز شامل، طراحی و توسعه صفحات وب جدید، گرافیک رایانه، بسته بندی جدید، صفحه آرایی، نوازندگی ساز ایرانی، عکاسی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس، دوخت و ترمیم بود.

این مسئول اظهار کرد: تعداد شرکت کنندگان آزمون جامع به تفکیک در بخش نظری یک‌هزار و ۹۶۷ نفر و در بخش عملی یک‌هزار و ۸۳۰ نفر و در آزمون ادواری نیز در بخش نظری و عملی در مجموع ۴۳۰ نفر شرکت داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز