خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

اداره ارشاد قزوین تنها مرجع صدور مجوز چاپ در استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴۷۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بر اساس دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و نظارت بر صنوف چاپی؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استانی این وزارتخانه، تنها مرجع صدور مجوز برای هرگونه فعالیت چاپی، است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی در نامه‌ای خطاب به اتحادیه‌های لوازم التحریر و کتاب فروشان، خدمات رایانه‌ای و عکاسان و فیلمبرداران قزوین دستورالعمل صدور مجوز برای واحدهای چاپی مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به منظور رعایت دقیق دستورالعمل یاد شده ارسال کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: علی‌رغم تذکر در سنوات گذشته، متاسفانه بدون نظارت و هماهنگی با این اداره کل مجوزهایی در زمینه چاپ صادر شده که این امر سبب خروج برخی واحدهای چاپی از چرخه قانون و چتر نظارتی این اداره کل و متعاقب آن بروز تخلفات فراوانی در این حوزه گردیده است.

این مسئول تاکید کرد: با عنایت به لزوم تصمیم‌گیری قاطع در این خصوص و به منظور نظارت قانونی بر روند صدور مجوز و نظارت بر عملکرد اصناف یاد شده از تاریخ ابلاغ این نامه صدور هرگونه مجوز صنفی و کسب و کار در انواع زمینه‌های چاپ به روال گذشته متوقف شده و صرفا تحت نظارت معاونت فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل اجرایی گردد.

فائزی ضمن تاکید بر رعایت کامل قانون و دستورالعمل‌ها از سوی صنوف ذی ربط افزود: تخطی از این ابلاغیه منجر به رسیدگی موضوع از طریق مراجع قضایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز