خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبیک:

استخراج معادن در پیغمبر کوه آبیک منجر به آثار سوء اجتماعی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۲۴

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: پیغمبرکوه آبیک به جای اینکه به مرکز گردشگری، تفریحی و ورزشی تبدیل شود به استخراج معادن تبدیل شده که آثار سوء اجتماعی برای شهرستان به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا، سید جلال حاجی ‌نصیری با اشاره به پیگیری پروژه مغفول مانده و چندین ساله تصفیه ‌خانه فاضلاب شهر آبیک گفت: این پروژه باید از سال 95 تکمیل و به بهره‌برداری می‌‌رسید، اما به دلایل مختلف و اختلاف بین مسئولان شرکت آبفا و پیمانکار پروژه این مهم تاکنون تحقق نیافته است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک افزود: حدود سه هفته پیش با تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و نماینده پیمانکار اذعان کرده پروژه حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از پیمانکار پروژه قول و تعهد داده شده در صورتی که موانعی ایجاد نشود، ظرف مدت 45 روز آینده پروژه به صورت رسمی تحویل داده می ‌شود که البته تا دو هفته آینده تحویل موقت انجام می ‌شود که تا حصول نتیجه، پیگیری‌ها ادامه خواهد یافت.

این مقام قضایی استان عمده پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری شهرستان آبیک را توهین و ضرب و جرح دانست و با نامطلوب خواندن وضعیت دعاوی خانوادگی و زیبنده نبودن این موضوع تصریح کرد: از طریق فعالیت صلح‌ یاران شورای حل اختلاف درصدد کاهش این مسائل و تشکیل نشدن پرونده قضایی در این زمینه‌ها هستیم و باید فرهنگ صلح و سازش را پررنگ‌‌تر کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک عنوان کرد: در خصوص رفع مشکل آلودگی هوا علاوه بر استفاده از یک سری از ظرفیت‌های شهرستان، موضوع باید از سوی مسئولان استانی و کشوری پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز