خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

قزوین در میزان مصرف گاز در جایگاه سوم کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۵۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در روز گذشته با کاهش دما میزان مصرف گاز در استان به 12 میلیون و 800 هزار متر معکب رسید و در بخش خانگی رکورددار هستیم و در میزان مصرف انرژی در جایگاه سوم کشور قرار گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی حجتی پور با اشاره به میزان مصرف گاز در استان گفت: با روند کاهشی دما و ادامه سرما مصرف گاز همچنان رو به افزایش است و باید تمهیداتی داشته و کارهایی انجام دهیم که به رعایت الگوی مصرف در تمام ابعاد مصرف انرژی برسیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: 67 درصد میان مصرف گاز در استان به بخش خانگی تخصیص پیدا کرده  اما در بخش صنایع و ادارات با تمهیدات درنظر گرفته شده میزان مصرف مناسب‌تر بود.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به میانگین مصرف گاز باید باید میزان مصرف یک میلیون دیگر کاهش پیدا کند تا به الگوی ابلاغی برسیم.

این مسئول ادامه داد: نهادها و اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند فراخوانده شدند و به آن‌ا یک فرصت 24 ساعته داده شد تا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: تمام نهادها باید یک ساعت قبل از آغاز به کار موتورخانه‌ها را روشن کرده و یک ساعت پیش از پایان کار هم آن‌ها را خاموش کنند.

حجتی پور گفت: برای کاهش میزان مصرف گاز استخرهای بخش عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود؛ البته در استان افت فشار نداشتیم اما برای پایدئاری شبکه در کشور باید در تمام استان‌ها الگوی مصرف رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز