خبرگزاری کار ایران

در ۷ سال گذشته؛

تلفات جاده‌ای قزوین ۵۰ درصد کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۱

اداره کل راه و شهرسازی استان از دستگاه‌های مهم استان است که اجرای پروژه‌های بزرگ و اثرگذاری را بر عهده دارد.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: به گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان در ۷ سال گذشته تلفات جاده‌ای در استان قزوین۵۰ درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین؛ مرتضی روزبه در دیدار مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی استان قزوین افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان از دستگاه‌های مهم استان است که اجرای پروژه‌های بزرگ و اثرگذاری را بر عهده دارد.

وی افزود: براساس گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان، طی ۷ سال گذشته تلفات جاده‌ای در استان قزوین ۵۰ درصد کاهش یافته و این حکایت از آن دارد که در حوزه راه کارهای اساسی و خوبی صورت گرفته است.

استاندار قزوین بر اجرای هرچه سریع‌تر متروی هشتگرد به قزوین و همچنین اجرای کمربندی جنوب شهر قزوین تأکید نمود و در ادامه گفت: برای اجرای این پروژه‌ها باید با پیگیری موضوع فاینانس و تامین اعتبارات را پیگیری کرد و بستر و زمینه مشارکت و همکاری چینی هاجهت اجرای این پروژه‌ها را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های شهرسازی در شهرهای استان باید در دستور کار قرار بگیرد و در این طرح‌ها باید به مساجد محلات توجه ویژه‌ای بشود و از تجمل گرایی در ساخت مساجد پرهیز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز