خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

برگزاری اجلاس جاده ابریشم فرصت مناسبی برای شناسایی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۴۱

شهرداری قزوین برای شناساندن بیشتر قزوین به جهانیان، باید استراتژی و راهبرد مشخص در پیشبرد اهداف با استفاده از فرصت‌ها در اجلاس جاده ابرایشم داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با تقدیر از تلاش شهردار قزوین برای اخذ میزبانی اجلاس شهرداران راه ابریشم گفت: شهرداری قزوین باید پیش از برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم استراتژی و راهبرد مشخص در پیشبرد اهداف با استفاده از فرصت‌ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ایوب رحیمی افزود: ظرفیت‌ها و مزیت‌های خدادادی در کشور و استان قزوین وجود دارد که متاسفانه برغم همه حسن نیت‌ها استفاده مناسبی از فرصت‌های موجود فرایند توسعه و تحقق آن در حوزه‌های مختلف مطابق برنامه‌ها و چشم انداز‌ها نشود.

وی تصریح کرد: شهرداری قزوین باید در برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم در سال۲۰۱۶ استفاده از تجربه‌های گذشته و بویژه داشتن افق‌های کلان و فراملی و منطقه‌ای را مورد توجه قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزاری اجلاس مذکور در قزوین را اقدامی بسیار ارزشمند دانست وخاطرنشان کرد: فرصت برگزاری این اجلاس زمانی مناسبی برای معرفی ظرفیت هاى بزرگ و قابلیت‌های اقتصادی و گردشگری در استان قزوین است.

رحیمی تاکید کرد: شهرداری قزوین باید به منظور هر چه مطلوب برگزار کردن این اجلاس در راستای تدوین یک استراتژی منطقی و مناسب، با فهرست مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت و فرصت‌ها و تهدید‌ها، به منظور استفاده از پتانسیل‌ها و فرصت‌ها در راستای خنثی کردن تهدید‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اعلام کرد: توسعه پایدار مستلزم برنامه‌ریزی مدیریت و بهره برداری بهینه از منابع در اختیار است و یکی از مهم‌ترین زمینه‌هایی که با توجه به قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی و محیطی کشورمان می‌تواند در روند توسعه استان قزوین مؤثر واقع شود صنعت گردشگری است وشهرداری قزوین در برگزاری این اجلاس باید توجه به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز