خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

تخریب ۵۳ بنای غیر مجاز در اراضی کشاورری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۴۹

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان ۵۳ بنای غیرمجاز ساخته شده در اراضی کشاورزی شهرستان های مختلف استان قلع و قمع و تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رحمان دوست با اعلام این خبر گفت: این بناها به موجب احکام قطعی قضایی و با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی قلع و قمع و تخریب شدند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: ۲۱ مورد از این بناها در اراضی کشاورزی قزوین و در روستاهای گردشگری رزجرد و رشتقون قرار داشتند.

به گفته این مسئول، ۲۵ مورد از بناهای غیرمجاز نیز در اراضی کشاورزی شهرستان آوج و هفت مورد در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک قرار داشت.

رحمان دوست اضافه کرد: بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی یاد شده شامل فنس کشی، دیوارکشی، اتاقک، کانکس و ریختن مصالح کشاورزی بود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه قلع و قمع های انجام شده در مجموع ۶۶ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی استان قزوین را آزادسازی و به حالت اولیه خود بازگرداند، تاکید کرد: ۴۲ هزار متر مربع از اراضی آزادسازی شده مربوط به اراضی کشاورزی شهرستان قزوین، ۲۰ هزار متر مربع مربوط به شهرستان آوج و چهار هزار متر مربع نیز به شهرستان آبیک اختصاص داشت‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز