خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

روابط عمومی‌ها در اجرای امور نیازمند خلاقیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۱۸

استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌های استان در اجرای امور از خلاقیت، ابتکار و جامعیت استفاده کنند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی‌های استان قزوین گفت: رفع مشکلات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که در گذشته هم وجود داشته و همچنین افزایش توجه مدیران به این جایگاه نیازمند افزایش ظرفیت و توانمندی دست اندکاران روابط عمومی در سطح استان است و مدیران باید با توجه به عملکرد شما به این یقین برسند که می‌توانید گره‌های اداری را باز کنید.

استاندار قزوین با بیان اینکه روابط عمومی فقط در اطلاع رسانی محدود نمی‌شود و ارزیابی عملکرد، تبیین و بسیاری از موضوعات دیگر باید در دستور کار مدیران روابط عمومی استان قرار گیرد، اضافه کرد: فضای دولت باید توسط روابط عمومی مورد حمایت قرار بگیرد و کار در رسانه‌های دولت و روابط عمومی می‌تواند به سمت حرفه‌ای شدن برود و عملکردها بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به تجربه‌های موفق روابط عمومی‌های استان قزوین اظهار کرد: روابط عمومی‌های استان باید در شرایط فعلی از پراکنده کاری در هزینه‌ها و امور پرهیز کنند و با وحدت و تعامل بیشتر به سمت اجرای اقدامات مختلف بروند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز