خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

رفع تداخل ۲۷۰ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۰۱

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۷۰ پلاک از اراضی ملی و مستثنیات استان طی ۹ ماهه امسال به مساحت ۳۷۵ هزار هکتار رفع تداخل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رحمان دوست با اعلام این خبر گفت: تاکنون در مجموع ۷۰۰ هزار و ۵۲۲ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شده که شامل ۴۶۷ پلاک می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با اجرای رفع تداخلات صورت گرفته، اراضی ملی یا زمین‌های منابع طبیعی از مستثنیات یا اراضی کشاورزی اشخاص حقیقی و حقوقی منفک و وضعیت مالکیت آنها نیز مشخص و تثبیت می شود.

رحمان دوست یادآور شد: با رفع تداخل اراضی اختلافات مالکیتی کاسته شده و از تولید پرونده های قضایی در این رابطه جلوگیری خواهد شد، ضمن آنکه پیشبرد این طرح زمینه و بستر را برای صدور اسناد تک برگی زمین‌های کشاورزی فراهم می‌کند.

به گفته او، رفع تداخل اراضی با تعیین دقیق جزییات و اطلاعات اراضی کشاورزی در پیشگیری از تغییر کاربری اراضی نیز موثر است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تلاش می‌شود پرونده رفع تداخلات اراضی استان تا سال آینده بسته شود.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز