خبرگزاری کار ایران

در نوروز امسال صورت گرفت؛

شناسایی 224 تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۷۰

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین گفت: نوروز امسال ۲۲۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و ۸۱۵ هکتار در این استان شناسایی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سرهنگ مهدی بختیاری با اعلام این خبر افزود: شناسایی این تعداد تغییر کاربری غیرمجاز نتیجه تلاش گشت‌های روزانه امور اراضی در ۱۱ تیم سیار بوده است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین اضافه کرد: ۷۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز در همین ایام بر اساس اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به مساحت ۶ هزار و ۷۱۰ متر مربع تخریب شده است.

وی عنوان کرد: ۲ مورد بنای غیرمجاز نیز به مساحت ۱۴۰ متر مربع بر اساس اجرای حکم قطعی قلع و قمع و تخریب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این ایام ۲۶ نفر از نیروهای گشت امور اراضی به میزان 7 هزار و ۵۴۹ کیلومتر در سطح اراضی کشاورزی استان قزوین گشت زنی داشته‌اند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان را از ویژگی‌های بارز اقدامات امور اراضی در برخورد با کاربری‌های غیرمجاز عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز