خبرگزاری کار ایران

مسابقات کونگ فو کشور با قهرمانی کرمانشاه در قزوین به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۱۳

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین گفت: تیم کرمانشاه با کسب ۲ مدال طلا قهرمان مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در قزوین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید نوروزی با اعلام این خبر گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین مرتبه به میزبانی قزوین و تحت عنوان سه هزار شهید والامقام استان، شهدای کونگ فوکار و یادبود سردار دل ها از هفتم دی ماه جاری به مدت سه روز در سالن شهید بابایی این شهر برگزار شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین ادامه داد: با توجه به میزبانی کشورمان از مسابقات قهرمانی جهان که قرار است اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور ۶۴ کشور برگزار شود، قزوین یکی از درخواست کنندگان میزبانی این مسابقات بود که به همین منظور و برای ارزیابی های بیشتر، میزبانی این مسابقات را به استان دادیم.

نوروزی اضافه کرد: خوشبختانه برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور مورد رضایت فدراسیون بود اما قزوین نیازمند رفع برخی نواقص و ایجاد زیرساخت هایی است که در صورت فرآهم شدن آنها می تواند میزبانی مسابقات جهانی را عهده دار باشد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین خاطرنشان کرد: وجود همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی مختلف استان و همچنین حمایت کننده های مالی موجود در سطح منطقه برای برگزاری این مسابقات سنگ تمام گذاشتند و با توجه به ساختارهای موجود استان، بدون شک قزوین می تواند علاوه بر عهده دار شدن مسابقات جهانی، در گسترش و توسعه رشته هنرهای رزمی همانند گذشته سرآمد همه استان های کشور باشد.

وی یادآور شد: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در قزوین با حضور ۳۱ تیم و در قالب ۳۵۰ ورزشکار، داور و مربی و در سه تخته جداگانه برگزار شد که در نهایت تیم های کرمانشاه، تهران و خراسان شمالی اول تا سوم شدند و تیم میزبان نیز عنوان پنجمی را با کسب ۲ مدال نقره به دست آورد.

نوروزی اضافه کرد: تیم قزوین که سابقه بسیار خوبی در این رشته طی سال های گذشته دارد، در این رقابت ها توانست با ۲ تیم باشگاه فرهنگی ورزشی الف و ب غفاری در اوزان منهای ۵۴ و منهای ۸۳ کیلوگرم توسط محسن بشیری و عبدالله قنبری به مدال های نقره دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز