خبرگزاری کار ایران

مراسم تشییع پیکر 8 شهید گمنام در قزوین تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۸۵

مسئول شهدای گمنام دفاع مقدس استان قزوین گفت: هشت شهید گمنام در روز دوم دی ماه وارد استان قزوین شده و ششم دی ماه تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

به گزارش ایلنا، کامبیز مهاجر با اشاره به مراسم استقبال از شهدای گمنام گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر ۸ شهید گمنام روز جمعه دوم دی ماه ساعت 9:30 صبح از میدان میرعماد قزوین به سمت مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود.

مسئول شهدای گمنام دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: همچنین مراسم تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، روز سه‌شنبه، ششم دی ماه ساعت 9:30 صبح در نقاط مختلف استان قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام در شهر قزوین از مسجد امام خمینی(س) به مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک کوثر برپا خواهد شد.

مهاجر افزود: بعد از مراسم یاد شده، پیکر مطهر یک شهید در مسجد امام حسن عسگری(ع) به خاک سپرده می‌شود و سپس پیکر مطهر دو شهید دیگر جهت تدفین به دانشگاه فرهنگیان قزوین و معراج شهدای قزوین انتقال داده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با این مراسم، پیکر مطهر یک شهید در رازمیان از توابع الموت غربی، یک شهید در اسفرورین جنب مصلی این شهر، یک شهید در پارک شهرداری تاکستان و دو شهید در شهرک نصرت‌آباد و مجتمع شهید شفیع‌زاده از توابع شهرستان البرز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مسئول شهدای گمنام دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: از هشت شهید گمنام، هفت شهید در منطقه شلمچه و یک شهید در عملیات منطقه خیبر و جزیره مجنون تفحص شده‌ است و همچنین چهار نفر از این شهدا در عملیات کربلای ۵ حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز