خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه شهید رجایی:

واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیرات قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۷۹

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: در ادامه روند تعمیرات نیروگاه شهید رجایی واحد شماره چهار گازی در دست تعمیرات قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح تعمیرات واحد شماره 4 گازی گفت: در ادامه فعالیت‌های مرتبط با فصل تعمیرات نیروگاه و به منظور کسب آمادگی تولید برق در ایام سال به ویژه تابستان 1402، واحد شماره 4 گازی این نیروگاه طبق برنامه زمانبندی در دست تعمیرات قرار گرفت.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی با اشاره به فعالیت‌های این دوره از تعمیرات واحد شماره 4 گازی بیان کرد: تلاش کارکنان متخصص نیروگاه شهید رجایی برآن است تا با انجام به موقع تعمیرات و آماده سازی واحدهای سیزده گانه، این نیروگاه بتواند به تعهدات خود در تولید برق به ویژه در تابستان عمل کند.

وی عنوان کرد: در تعمیرات بازدید محفظه احتراق (CI) این واحد در نیروگاه سیکل ترکیبی، در مجموع تعداد 508 فعالیت در سه بخش تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق، برنامه ریزی شده است که در مدت زمان تعریف شده به انجام می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: فصل تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی پس از پایان پیک مصرف تابستان، از مهرماه آغاز شده که تا پایان اردیبهشت سال آینده، تعداد 17 برنامه برای انجام تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدیدهای دوره‌ای 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی، برنامه ریزی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز