خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

بیش از 500 اخطار برای رفع سد معبر واحد های صنفی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۸۲

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: در شش ماه نخست سال 552 اخطار به صنوفی که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده اند صادر شده است.

به گزارش خبرگار ایلنا از قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی با اعلام این خبر تصریح کرد: 552 مورد اخطار اول و دوم در شش ماهه اول سال جاری برای صنوفی که باسد معبر برای عبور و مرور شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، صادر شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین : در شش ماهه اول سال جاری حدود هزار و 80 مورد اخطار شفاهی به مشاغلی که برای عبور و مرور شهروندان در منطقه یک ایجاد مزاحمت کردند، داده شده که از این تعداد برای 552 مورد پرونده تشکیل گردیده و از میان این تعداد برای 162 مورد  رای در کمیسیون بند 20 ماده 55 صادر شده است.

حاجی سید رضی اضافه کرد: بیش از 390 واحد سد معبرکننده شهری دیگر همچنان در منطقه مشغول فعالیت هستند که بعد از صدور اخطار‌های اول و دوم و عدم رعایت موارد خواسته شده به کمیسیون بند 20 ماده 55 معرفی خواهند شد.

وی تاکیید کرد: از کسبه و صنوف منطقه یک در خواست کرد با مامورین معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین همکاری لازم را داشته باشند ونسبت به رعایت حق و حقوق شهروندان اقدام کنند تا از تشکیل پرونده و معرفی به کمیسیون بند 20 ماده  55 که جرائم مالی سنگینی را بدنبال دارد، جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز