خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

322 اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۰۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در سه ماه نخست تعداد 322 اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی صادر شده است که از این تعداد برای 31مورد ارجاع و معرفی به دادگاه انجام شده است.

به گزارش ایلنا، مهران شنتیائی با اعلام این خبر گفت: در طول سه ماهه اول سال جاری کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در حوزه محیط انسانی و پایش و نظارت بر امور صنایع و واحدهای کارگاهی و خدماتی 782 واحد صنعتی را بازدید و از نظر رعایت اصول و قوانین محیط زیستی و آلایندگی مورد پایش قرار داده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: از این تعداد 186 مورد مربوط به نمونه برداری از واحدها بوده است که اغلب خروجی پساب، دودکش و صدا در واحدهای صنعتی و خدمانی از نظر استانداردهای زیست محیطی مورد سنجش و آنالیز قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: 118 نظارت بر تصفیه و بازچرخانی پساب (فاضلاب) واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری 24 مورد خوداظهاری واحدهای صنعتی،10مورد پایش و نمونه برداری منابع آب زیرزمینی استان، 5 مورد بازدید و کنترل فنی آزمایشگاه‌های معتمد، 15مورد بهره‌برداری و نظارت بر سیستم‌های پایش لحظه‌ای منابع زیستی و بازدید و 128مورد پایش مراکز دفع و مدیریت پسماند صورت پذیرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز