خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه به خدمات توانبخشی برای ایثارگران قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۵۳

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: ارائه خدمات توانبخشی به ایثارگران مکمل درمان آن‌ها است و موجب حفظ و ارتقای سطح سلامت این قشر جامعه می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا حقایق‌پور در یازدهمین همایش معاونان اداری، مالی و پشتیبانی موسسات فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار سراسر کشور که در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین برگزار شد، گفت: ساخت این موسسه از سال 88 کلید خورد که به دلیل کمبود اعتبارات در سال 99 به بهره‌برداری رسیده که البته هنوز تجهیز آن تکمیل نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جانبازان و معلولان که از نظر حرکتی دچار محدودیت هستند بیشتر منتظرند تا از امکانات بخش توانبخشی موسسه یاد شده استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در برپایی و حراست از انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام همواره علیه انقلاب توطئه‌ها و فتنه‌های بزرگی از جمله هشت سال دفاع مقدس را طراحی کردند که برخی رزمندگان اسلام در دفاع از این انقلاب به مقام جانبازی نایل شدند.

این مسئول افزود: در همین راستا، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از نظام، بسترهای خوبی را با ارائه خدمات از جمله در حوزه درمان برای زندگی جانبازان در نظر گرفتند تا آن‌ها مشکلات درمانی کمتری داشته باشند.

حقایق پور بیان کرد: موسسات فرهنگی، ورزشی و توانبخشی با رویکرد ارائه خدمات توابخشی در همه استان‌های کشور به جز یک یا دو استان ایجاد و احداث شده تا جانبازان با استفاده از آن، سطح سلامت خود را ارتقاء دهند.

وی ادامه داد: همچنین امکانات لازم برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در موسسه یاد شده، وجود دارد که باید مدیران با برنامه‌ریزی خود، فضا و بستر مناسب را جهت بهره‌گیری از آن برای علاقمندان فراهم کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مدیران موسسات باید به نحوی مدیریت کنند که با کسب درآمدزایی بتوانند هزینه‌های آن را پوشش دهند تا مشکلی در ارائه خدمات به وجود نیاید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز