خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

باور به ظرفیت‌های داخلی از دستاوردهای دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۲۷

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس که امروز به وجود آن احتیاج داریم، باور به دارایی‌‌‌ها و ظرفیت‌های کشور است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: آن چه که برای آرامش دل‌ها بدان نیاز داریم اتفاقاتی است که در این مناطق با مردان حماسه آفرین رخ داده است، ما نگران خاکریزها، سنگرها و میادین مین نیستیم و به آن احتیاج نداریم؛ بلکه نیازمند ترویج فرهنگ، همدلی، عمل موفق رزمندگان اسلام هستیم که با ایستادگی این حماسه بزرگ را در دل تاریخ ثبت کردند.

رفیعی آتانی افزود: با ظرفیت و دارایی‌های خود جنگ را پیش بردیم و امروز می‌توانیم برای رشد و تعالی کشور به پیش برویم، دستاورد دیگر دفاع مقدس مدیریت جهادی و حضور جوانان بود؛ باور به جوانان را از مصاحبه‌ها و همایش‌ها بیرون بکشیم و به آن‌ها فرصت و میدان عمل بدهیم تا دوباره گره گشایی کنند و قله‌های پیشروی ملت بزرگ را فتح کنند.

وی تصریح کرد: دستاورد دیگر، پیشبرد همراه با پیروزی جنگ با اتکا به توان داخلی و در سایه توکل الهی بود و نگاه به غرب و شرق در خارج از مرزهای ایران اسلامی وجود نداشت و در تعاملات بین المللی و در حد قوانین تا جایی می‌پذیریم که عزت و اقتدارمان حفظ شده باشد، دستان زیادی در این مناطق قطع شد تا به دستان دشمنان خود اعتماد نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز