خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

تنها راه تداوم انقلاب اسلامی، تداوم فرهنگ جهاد و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۶۸

برگزاری این گونه مراسم همچنان که یاد شهداست، موجب انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های دیگر می‌شود. / علمای ما مردم‌شناس و مردم‌دار بودند و مردم‌وار هم زندگی کردند.

شهردار تهران تاکید کرد: تنها راه تداوم انقلاب اسلامی مانند زمان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، تداوم فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم سی و دومین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی و شهیدان منطقه ۲ تهران که شب گذشته در مسجد امیرالمومنین مرزداران برگزار شد، گفت: تنها راه تداوم انقلاب اسلامی مانند زمان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، تداوم فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با اشاره به این مراسم اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسم همچنان که یاد شهداست، موجب انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های دیگر می‌شود.

شهردار تهران شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی را مظهر عالمی عامل دانست و افزود: علمای ما مردم‌شناس و مردم‌دار بودند و مردم‌وار هم زندگی کردند.

قالیباف تاکید کرد: پیروزی انقلاب به برکت چنین مردان بزرگی رخ داد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والملسملین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی به جایگاه این شهید با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پرداخت.

همچنین در این مراسم به چند تن از خانواده‌های برگزیده شهدای منطقه ۲ و چند جانباز و آزاده این منطقه با حضور خانواده شهید اشرفی اصفهانی و شهردار تهران لوح یادبود و هدایایی اعطا شد، خانواده شهید اشرفی اصفهانی نیز از خدمات شهردار تهران و قالیباف هم از خانواده این شهید تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز