خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

قاچاق خطر بزرگی برای اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین قاچاق کالا را خطر بزرگی برای اقتصادی کشور دانست.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: قاچاق کالا خطر بزرگی برای اقتصادی کشور است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ابوالفضل طاهرخانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوع قاچاق کالا و ارز به عنوان یک پدیده مخرب در امر تولید و تجارت است و خطرات بزرگی برای اقتصاد کشور به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: اهمیت این موضوع به قدری بالاست که مقام معظم رهبری درخصوص مبارزه با این پدیده شوم حکم شرعی صادر کرده و مبارزه با قاچاق کالا را یک امر واجب دانسته‌اند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه استان قزوین از حیثشرایط جغرافیایی به گونه‌ای واقع شده که قاچاقچیان برای عبور به ناچار این استان را انتخاب می‌کنند تصریح کرد: قاچاقچیان نباید استان قزوین را نقطه امنی برای اجرای نیات خود بدانند.

وی بیان داشت: متولیان امر مبارزه با قاچاق کالا زحمات بسیار زیادی را کشیده‌اند اما این تلاش باید مضاعف شده تا کمترین میزان جرم را شاهد باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به کشفیات صورت گرفته درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان بیان افزود: در برخی موارد توفیقات خوبی حاصل شده اما در برخی موارد این امر کمتر حاصل شده که باید آسیب‌شناسی شود.

وی از اعضای جلسه در خواست کرد به فکر ارائه نظرات تخصصی و مبارزه با پدیده قاچاق کالا باشند و به سمتی حرکت کنند که مبارزه با قاچاق کالا و ارز سهل‌تر و فرایند کار مطلوب‌تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز