خبرگزاری کار ایران

مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هنرمندان خواستار این هستند که در کنارشان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۴۷

مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در عرصه فرهنگ و هنر باید در کنار هنرمندان بوده و نیازهایشان را تا حد ممکن رفع کنیم و در این زمینه نیز صرف مسائل مالی مطرح نیست؛ بلکه هنرمندان خواستار این هستند که همراه و درکنارآن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود شالویی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در عرصه فرهنگ و هنر باید تلاش کنیم راه ائمه(ع) را بپیماییم که توانستند در دل‌ها نفوذ کرده و بر دل‌ها حاکمیت کنند.

مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر باید به سراغ تک تک افراد و هنرمندان رفت، خیلی اوقات هنرمندان چیزی از ما نمی‌خواهند بلکه خواسته آن‌ها صرفا توجه، همراهی و درک کردن است.

وی بیان کرد: دوسالانه خوشنویسی از بهترین کارهایی است که در استان قزوین شکل گرفته است.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با همت عالی و پش‌تکار و انگیزه می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدحسین اسماعیلی تقدیر شده و محمدحسین فائزی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز