خبرگزاری کار ایران

زارعی :

شاهد بی‌مهری به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۲۸

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: در گذشته بی مهری هایی را نسبت به این دانشگاه شاهد بودیم که امیدواریم شاهد تغییر رویکرد و توجه و حمایت همه مسئولان استانی از این دانشگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی روز چهارشنبه در آئین تکریم رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و معارفه سرپرست این دانشگاه، افزود: این دانشگاه به نام معمار کبیر انقلاب اسلامی گره خورده است و باید با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و کار جهادی اولین حرکت را در دوره جدید بر تحول بنیادین در علوم انسانی و اسلامی متمرکز کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایجاد تحول بنیادین در حوزه فرهنگی و معرفتی و تلاش برای پیشرفت و توسعه علمی در تراز بین المللی باید در اولویت های رئیس جدید دانشگاه باشد.

حجت الاسلام زارعی اظهار داشت: رئیس سابق این دانشگاه، شبانه روز تلاش کرد تا دانشگاه بین المللی امام (ره) را به ویژه در حوزه پژوهشی و عمرانی به نقطه مطلوبی برساند.

این مسئول با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان استانی از دانشگاه بین المللی(ره)، گفت: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: اگر می خواهیم دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی حرکت کند باید این مهم را از خود این مجموعه آغاز کنیم.

وی ادامه داد: رئیس جدید نیز از چهره های علمی و از نخبگان است که امیدواریم با حمایت های استانی و وزارت علوم در سمت جدید موفق باشد.

در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله سید ابوالحسن نائینی رئیس سابق دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تقدیر و سید علی قاسم زاده به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۷۰ در زمینی با مساحت ۱۰۰ هکتار به طور رسمی کار خود را در قزوین آغاز کرده است.

۱۰ هزار دانشجوی ایرانی و یک هزار دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز