خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۷۷۹

نماینده ولی فقیه در مازندران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امری ضروری دانست.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی شامگاه امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سالگرد رحلت امام رضوان الله تعالی مسئله ای پر اهمیت بوده و باید به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی را مدیون حضور امام راحل هستیم،افزود: این مراسم باید در شان و منزلت امام خمینی(ره) باشد و برنامه 15 خرداد نیز باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:باید ارزش های انقلاب اسلامی به طور کامل و به درستی به جوانان بیان شود چرا که این انقلاب غرب را به چالش کشیده ودشمنان در صدد هستند تا با حربه های مختلف ارزش اصلی آن را از بین ببرند.

وی افزود:  انقلاب مسئله ای به حق است و مسیر انقلاب اسلامی مسیری به حق و صحیح است و باید این مسئله که در راستایی حق و ایجاد عدالت انقلاب شده است به خوبی در جامعه بیان شود.

آیت الله طبرسی افزود:تبیین دستاوردها، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی رسالت بسیار خطیری است که همه ی دستگاه ها به صورت واقعی این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند.

وی تصریح کرد:اکنون مردم در جامعه فعلی با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهه هستند که این امر نیاز به مدیریت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:تا مادامی که دولت نتواند مجموعه خود را اصلاح کند نمی تواند دیگران را اصلاح کند.

وی بر اهمیت تدوین دستاوردهای انقلاب برای مردم تاکید کرد و ادامه داد: امروز بیش از هر چیزی در جامعه نیازمند وحدت، اتحاد و انسجام هستیم و باید در راستای این موضوع حرکت نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز