خبرگزاری کار ایران

به میزبانی قزوین انجام می شود؛

حضور ۲۱ کشتی گیر در اردوی آمادگی تیم ملی ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۶۶۸

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان قزوین گفت: ۲۱ کشتی گیر به همراه چهار مربی در اردوی آمادگی تیم ملی ناشنوایان به میزبانی قزوین حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهاد رحمانی با اعلام این خبر گفت: این اردو با سرمربیگری رضا لایق مربی قزوینی و چهره نام آشنای کشتی ایران در مجموعه ورزشی تختی در حال برگزاری است.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان همچنین گفت: نفرات دعوت شده به این اردو، منتخبان مسابقات قهرمانی کشور هستند که به میزبانی استان در شهرستان تاکستان برگزار شد.

رحمانی خاطر نشان ساخت: این اردو هفت مرحله دارد که احتمالا مراحل دوم و سوم آن نیز با یک فاصله زمانی به منظور استراحت ورزشکاران در قزوین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ملی پوشان کشتی ناشنوایان خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان برزیل که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود آماده می کنند.

این مسئول گفت: ورزشکاران دعوت شده به این اردو، تمرینات فنی و بدنسازی خود را در خانه کشتی، سالن تختی و پایگاه قهرمانی قزوین پیگیری می کنند و تمامی امکانات لازم را در حد توان خود برای حمایت و پشتیبانی از آنها به کار گرفته ایم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز