خبرگزاری کار ایران

رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی:

در المپیک ۲۰۱۶، یونس سرمستی و پرویز هادی مدال آوری خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۴۲

بر اساس دستور استاندار آذربایجان شرقی، برای برگزاری رقابتهای مهم بین المللی در صورت انصراف کرمانشاه از میزبانی رقابتهای کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی، هیات کشتی آذربایجان شرقی آمادگی میزیانی را دارد و این موضوع به فدراسیون کشتی اعلام شده است.

رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی گفت: در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، یونس سرمستی و پرویز هادی مدال آوری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر وظیفه خواه امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: سرمستی و هادی دو امید استان آذربایجان شرقی و ایران برای کسب مدال در سبک وزن و سنگین وزن تیم کشتی آزاد کشورمان هستند و با حمایت از این قهرمانان شاهد مدال آوری کشتی گیران در المپیک ۲۰۱۶ و بازیهای آسیای جاکارتا خواهیم بود.

وی هدف مهم هیات کشتی استان را استعدادیابی دانست و افزود: از ۳ سال گذشته پروسه استعدادیابی در کشتی استان آغاز شده و این روند با اجرای طرح استعدادیابی در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وطیفه خواه ادامه داد: برای نشان دادن توان تیم نوجوانان استان آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای کشتی جام مشفق عیسی اف آذربایجان در شهر باکو و میزبانی اردو های تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان در شهر های تبریز و میانه را در رشته‌های آزاد و فرنگی به فدراسیون کشتی اعلام داشته‌ایم.

وی افزود: بر اساس دستور استاندار آذربایجا نشرقی برای برگزاری رقابتهای مهم بین المللی در صورت انصراف کرمانشاه از میزبانی رقابتهای کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی، هیات کشتی آذربایجان شرقی آمادگی میزیانی را دارد و این امر به فدراسیون کشتی اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز