خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین خبرداد:

احداث۳۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۳

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به گشایش حساب ۱۰۰ امام و واریز کمک‌های مردمی، تاکنون ۳۵۰ واحد مسکونی در استان احداثو به افراد نیازمند واگذار شده است.

ایلنا: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به گشایش حساب ۱۰۰ امام و واریز کمک‌های مردمی، تاکنون ۳۵۰ واحد مسکونی در استان احداثو به افراد نیازمند واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ احمد فیروزی افزود: امروزه یکی از اساسی‌ترین معضلات جامعه بشری نداشتن مسکن و سرپناه برای خانواده‌های محروم است و از همین رو امام خمینی(ره) در نخستین روزهای انقلاب با افتتاح حساب ۱۰۰ گام بزرگی را در این راستا برداشتند.

وی ادامه داد: حساب ۱۰۰ امام ویژه دریافت کمک‌های مردمی برای خانه سازی برای محرومان است و همه ما باید در این خط حرکت کنیم و برای بی‌خانمان‌ها و محرومان سرپناهی را فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: حساب ۱۰۰ امام، هسته مرکزی برای همه فعالیت‌های بنیاد مسکن است و این مجموعه فعالیت‌های گوناگونی دارد که یکی از اقدامات، ساخت مسکن برای محرومان است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر، طرح‌های هادی و غیره از دیگر فعالیت‌هایی است که بنیاد مسکن انجام می‌دهد و همه این‌ها در کنار حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) شکل گرفته و پرورش یافته است خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن خیرانی که در کشور فعالیت دارد برگرفته از اساسنامه حساب ۱۰۰ امام است و کار این انجمن پیگیری امور بدسرپرستان، مسکن مهر و… است.

وی اعلام کرد: با توجه به گشایش حساب ۱۰۰ امام و واریز مبالغ کمک‌های مردمی و افراد خیر، تاکنون ۳۵۰ واحد مسکونی با زیربنای ۳۸ هزار و ۸۳۸ متر مربع در نقاط مختلف استان قزوین احداثو به افراد نیازمند واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآور شد: طرح مسکن محرومان حساب ۱۰۰ امام(ره) راه رسیدن به نیکوکاری را آسان و هموار کرده و هر کس می‌تواند به اندازه توان خویش همکاری لازم را با این امر خداپسندانه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز