خبرگزاری کار ایران

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

حوزه سلامت قزوین استقلال خود را حفظ کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۳۹

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تمام تلاشم این بود که به‌عنوان مدیری آکادمیک در تمام انتصابات از علایق و سلایق سیاسی استفاده نکنم و در مجموع حوزه سلامت همواره استقلال خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که ظهر امروز در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه برگزار شد، گفت: بیمارستان رحیمیان الوند مهم‌ترین مشکل استان بود، همچنین رادیوگرافی و بیمارستان شهدای آبیک از جمله مواردی بود که باید در کنار توسعه آموزش مد نظر قرار می‌گرفت. 

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: کرونا بحرانی بود که در سطح جهان تازگی داشت و باید به صورت ضربتی با آن مواجه می‌شدیم و خوشبختانه استان قزوین با این بیماری در تمام ابعاد مدیریت کرد که در نتیجه انسجام و همراهی مردم، مجموعه کادر و درمان و مسئولان استان حاصل شد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه طی وران کرونا یار ما بوده و صدای ما را به مردم استان رسانده و نقش مهمی را ایفا کردند؛ ضمن اینکه نمایندگان استان نیز با آشنایی نسبت به مسائل سلامت تاثیر گذار بودند.

نامدار افزود: قزوین از نظر اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی عملکرد مناسب و قابل توجهی داشت؛ همچنین بزرگترین سرمایه ما اعتماد عمومی است که این امر در امر واکسیناسیون نمایانگر شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به همگرایی و همراهی تمام دستگاه‌ها و اقدامات صورت گرفته قزوین کمترین میزان شهدای سلامت را داشت و طرح مراقبت در منزل نیز راه‌اندازی شد که به‌عنوان طرح ملی قابلیت طرح شدن دارد.

در پایان این مراسم از  پیمان نامدار به‌عنوان رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شده و عبدالله دیدبان به‌عنوان سرپرست دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز