خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی استان:

28 قزوینی در صف انتظار کاشت حلزون قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۷۷

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۲۸ نفر در استان قزوین متقاضی انجام عمل کاشت حلزون هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، راحله جاتن گفت: درحال حاضر تعداد توانخواهان کم شنوا و ناشنوای تحت پوشش بهزیستی استان قزوین ۵ هزار و ۴۰۹ نفر است که از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین افزود: سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال اعتبار برای تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان بهزیستی استان قزوین هزینه شده است؛ این در حالی است که در شش ماه نخست سال جاری هیچ اعتباری برای این امر تخصیص نیافت و در اواسط مهر ماه امسال مبلغ ۵ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال به استان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: بهترین سن برای انجام کاشت حلزون تا دو سالگی بوده و در نهایت تا سن سه سالگی دوران طلایی جهت انجام کاشت حلزون است که در سال گذشته تعداد ۲۰ نفر کاشت حلزون انجام داده‌اند و مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال هزینه از بهزیستی دریافت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سازمان بهزیستی تا سقف ۶ میلیون تومان برای انجام عمل کاشت حلزون به افرادی که متقاضی کاشت حلزون هستند پرداخت می‌کند.

وی بیان کرد:  35 نفر در شش ماهه اول سال جاری تعمیر قطعات کاشت حلزون را انجام داده‌اند که به دلیل عدم تخصیص اعتبار از سوی بهزیستی کشور، تا کنون هزینه‌ای برای آنان واریز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز